Jaký typ osobních údajů shromažďujeme?
Shromažďujeme pouze osobní údaje za účelem realizace nabízených služeb na základě plnění uzavřené smlouvy nebo oprávněného zájmu provozovatele.
Jedná se tak nejčastěji o údaje: Jméno, Příjmení, E-mail a Telefonní číslo.
V případě některých vybraných služeb (např. právní služby, finanční služby) se jedná i o následující další údaje: Adresa trvalého pobytu, Doručovací poštovní adresu, Datum narození, RČ nebo IČO, Číslo bankovního účtu.
Za jakým účelem zpracováváme osobní data?
Zpracování osobních údajů je nezbytné pro splnění uzavřené smlouvy nebo objednané služby. Konkrétně se jedná o následující účely:
- Poskytování realitních služeb
- Informování o stavu poskytované realitní služby
- Doručení písemných dokumentů spojených s poskytováním realitních služeb
- Založení osobního účtu na našem webu
- Informování o produktových novinkách na našem webu
Vaši e-mailovou adresu potřebuje pro splnění některých konkrétních služeb – např. zasílání informace o stavu Vaší realitní nabídky nebo poptávky, zasílání informace o vývoji realitních nabídek v našem portfóliu.
Pokud tyto informace nebudete chtít dostávat, máte možnost kdykoliv svůj souhlas odstranit. Obrátit se můžete na výše uvedenou pověřenou osobu.
Jaké osobní údaje sdílíme s třetími stranami?
Webové stránky jsou napojeny na několik aplikací třetích stran, které dále zpracovávají data ke svému účelu. Kompletní přehled aplikací třetích stran, které naše webové stránky používají, naleznete v následující tabulce:
Název služby |
Data |
Účel |
Typ souhlasu |
Google analytics |
Cookies, Anonymní údaje o používání webu. |
Analýza anonymních dat. |
Opt-in, vyjádření souhlasu |
Smartsupp |
Cookies, Anonymní informace o chování na stránce |
Analýza dat o chování zákazníka na stránce |
Opt-in, vyjádření souhlasu |
Google Ads |
Cookies, anonymní údaje o používání webu |
Optimalizace kampaní na základě anonymních dat |
Opt-in, vyjádření souhlasu |
Přes aplikace třetích stran shromažďujeme informace o vašem počítači. Tyto údaje jsou anonymní. Nemohou vás identifikovat jako osobu a jsou využívána pouze k tvorbě statistik a jejich následné analýze.
Za určitých, přesně definovaných, podmínek jsme pak povinni některé Vaše osobní údaje předat na základě platných právních předpisů např. Policii ČR, popř. jiným orgánům činným v trestním řízení včetně specializovaných útvarů (ÚOOZ, Celní správa atd.) a dalším orgánům veřejné správy.
Doba zpracování osobních údajů
Zpracování osobních údajů bude z naší strany probíhat po dobu účinnosti smlouvy nebo oprávněného zájmu provozovatele.
Jaká všechna práva máte v souvislosti s ochranou osobních údajů?
Ve vztahu k Vašim osobním údajům máte zejména následující práva:
- právo svůj souhlas kdykoli odvolat;
- právo osobní údaje opravit či doplnit;
- právo požadovat omezení zpracování;
- právo vznést námitku či stížnost proti zpracování v určitých případech;
- právo požadovat přenesení údajů;
- právo být informován o porušení zabezpečení osobních údajů v určitých případech;
- právo na výmaz osobních údajů (právo být „zapomenut“) v určitých případech; a
- další práva stanovená v zákoně o ochraně osobních údajů a v obecném nařízení o ochraně osobních údajů č. 2016/679 po nabytí jeho účinnosti.
Jak využíváme Cookies
Používáme cookies třetích stran, které ukládají anonymně informace o návštěvě webových stránek. Ty pak mohou být využívány pro analytické nebo marketingové účely. Všechny informace v cookies, které ukládáme, jsou anonymní. Cookies není možno sledovat automaticky - využíváme variantu opt-in - tzn. soubory cookies sledujeme pouze po souhlasu uživatele webových stránek.
Jaké bezpečnostní postupy týkající se uchovávání osobních dat používáme?
Poskytovatel přijal a udržuje taková technická a organizační opatření, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům, k jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití osobních údajů.
- Anonymizace osobních údajů.
- Schopnost obnovit dostupnost osobních údajů a přístup k nim v případě fyzických či technických incidentů.
- Proces pravidelného testování, posuzování a hodnocení účinnosti zavedených technických a organizačních opatření pro zajištění bezpečnosti zpracování.
- Víceúrovňový firewall.
- Antivirovou ochranu a kontrolu neoprávněných přístupů.
- Přístup k osobním údajům pouze pro pověřené osoby Poskytovatele.
- Servery s osobními údaji uzamčené v serverovně.